Monday, June 12, 2006

Suasana Muktamar
















Bersama bentara muktamar. Kenal tak siapa ini? Teka sendirilah. Alakullihal tahniah kepada warga KIDU yang telah menjayakan muktamar dengan sempurna. Moga penat letih kalian diberikan ganjaran yang setimpal.

Dalam penat lelah bertugas selama hampir seminggu menyiapkan dewan muktamar, memastikan para perwakilan dan sekalian yang hadir selesa dengan dewan persidangan, memastikan segala perancangan berjalan lancar dan akhirnya membersihkan kembali dewan persidangan tanpa diberi satu sen pun upah atau imbuhan, namun masih lagi bersemangat tinggi menyahut seruan Pengerusi Tetap dengan menyampaikan sumbangan peribadi para petugas bentara KIDU sebanyak RM57.00. Walaupun jumlah tidak sebegitu besar namun keikhlasan kalian hanya Allah yang tahu. Teruskan perjuangan kalian agar bakal dinobatkan sebagai pejuang dan ulama' di dalam perjuangan Islam ini.
















Para perwakilan dan pemerhati yang membanjiri dewan persidangan. Tidak termasuk lagi pemerhati yang mendengar di luar dan suasana di malam ceramah yang dipenuhi dengan para pendokong perjuangan Islam yang datang berbondong-bondong bagi menyahut seruan Jihad perjuangan ini.















Perwakilan Hulu Terengganu. Haji Muhyidin, Ustaz Hamazah, Ustaz Abidin dan dua orang yang di belakang tu ayahanda dan bonda tercinta.

No comments: